2011. július 2., szombat

Manhattan Circle

Kedden hajókázni mentünk. Erről nem tudok sokkal többet elmondani, mint amit a képek alapján úgyis ki fogtok találni :)
Csak talán annyit azért mégis elmesélek, hogy A. már kiházasítana. Ugyanis a hajón előttem egy srác ült (olyan szőke fürtös, barna bőrű, Ken barbi típus), előtte meg egy lány, akinek hosszú mézszőke haja, hosszú combjai és napbarnította bőre volt. jah meg ilyen furán csücsörített mindig... Na a lényeg, hogy a csaj már nem tudta, hogy igazgassa jobban a haját, hogy forduljon, hogy a srác figyeljen rá (ezt én is észrevettem), de A. szerint meg a srác kb rá sem nézett, hanem engem figyelt. Mondtam, hogy peeeeerszeeee, hogyne...
Ebből nekem csak az jött le, hogy milyen idegesítő, hogy ezek állandóan forgolódnak, főleg, hogy a srác állandóan hátrafele tekintget :D

És a hajón ettem először igazi NY-i hot-dogot. Nem is virsli van benne, hanem a sült kolbászhoz hasonló hús, káposzta, valamiféle babos, kukoricás, darált húsos ragu és rengeteg sajt. Finom volt, de nekem kicsit nehéz.

Jöjjenek a képek:













































Amúgy nagyon jó érzés, hogy ennyien olvassátok ÖRÖMMEL, amit írok és nézitek a képeket. Úgy az igazi ez az egész, hogy megoszthatom veletek. Hálás vagyok, hogy egyáltalán van kivel megosztanom és hihetetlenül jó érzés az, hogy vártok haza :)
Köszönöm!
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése