2011. július 1., péntek

Héftő: ESB


Empire State Biulding
Múltkor írtam, hogy egyszer már voltam itt, de nem mentem fel... akkor csak egy a lábánál levő kocsmáig jutottam :)
Na most sikerült! Jelentem felmentem. Nagyon szép volt.
Mondjuk az emberek itt egyre idegesítőbbek. Mielőtt jöttem mindig mindenki azt mondta, hogy mert itt ilyen kedvesek, de eddig én találkoztam 3-4 olyannal, aki kifejezetten bunkó volt (ami csak azért érdekes, mert Londonban 1 év alatt egyel se
m, pedig ők ugye a ,,hűvös" angolok), a többi meg inkább semleges.
Itt például a bejáratnál a néger srác iszonyatosan bunkó és lekezelő módon beszélt velem. No de hagyjuk is, nem az emberek miatt vagyok itt.
Szóval ESB. Direkt úgy mentünk, hogy még világosban felérjünk, de még sötétben is lássuk a várost. Tökéletesen sikerült időzítenem mindent, úgyhogy nagyon büszke voltam, 8:31-kor mi már tökéletes helyről néztük a naplementét.
Erről a képről mindig az jut eszembe, hogy olyan mintha arannyal lennének felszórva az utcák.


Jah és a sztorihoz hozzátartozik, hogy mielőtt odamentünk megtörtént életem első találkozása egy igazi amerikai steakkel:
Mindennek kb felét sikerült elfogyasztanom, aztán fél órán keresztül nem mertem kijönni a mosdóból, no nem azért, hanem mert annyira fájt a hasam, hogy nem tudtam felegyenesedni és hülyén néztem volna ki úgy görnyedve az étteremben.
De isteni finom volt :) Megérte!
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése