2011. július 6., szerda

Welcome to the City of Niagara Falls!

Sajnos tortent par dolog, ami miatt meg az irastol is elment a kedvem.
Soha nem hittem volna, hogy lesz olyan pillanat ennek az utnak, amikor az ejszaka kozepen fogom a hatizsakom es elindulok a repter fele. Vagy, hogy 2 napon keresztul zokogok mint egy eszelos... No de ez ugye meg mindig az en eletem, szoval nem is tudom min lepodok meg.

Visszaterve a lenyegre nem tuntem el, csak itt doglok egy lepukkant koszfeszekben, ott is egy lepukkant koszfeszekhez illo hotelszobaban. Egy eretekelheto dolog van itt: az hogy az ablakbol a kanadai hatar es a vizesesbol felszallo para lathato. A hatar itt van szemben, rogton a parkolo utan, a vizeses meg 5 percre a sarkon tul.

Tegnap este, egy jo hosszu kocsikazas utan ertunk ide. Mikor beleptem a hotelszobaba, a lelegzetem is elakadt. No persze nem csak azert mert kibaszott budos volt, hanem mert annyira hihetetlen az ami ezen a helyen van. Elvegre ez a NIAGARA! Haho, nem kellene ennek egy kicsit szebbnek, otthonosabbnak, turistacsalogatobbnak lennie? Radasul nekem sehogy sem ugrik be, hogy Amerikaban lett volna szocializmus, es megis itt a ,,szocreal" minden eleme megtalalhato.
A varos... elmondani nem tudom.... hogy is kellene... Van itt egy welcome center ahova elozo este bementunk vacsorazni... bocsi, mentunk volna, mert ahogy beleptunk annyit lattunk, hogy egy nagy koszos csarnok vagy terminal szeru terem, budos kajakkal, szutykos padokkal es kizarolag indiaiak es kinaik esznek bent, de vagy ezren. Amugy sincs itt semmi. Az eg vilagon semmi. Ez a hely iszonyu. Az utcakon is mindenhol indiaiak, es aki jart mar angliaban vagy amerikaban az tudja, hogy ez pontosan mit is jelent.

Azert nem haltam ehen, de majdnem. Ugyanis nagy mazlinkra van itt egy Hard Rock Cafe. Ott vannak feher emberek, csak ok is nagyon hangosak... de legalabb nem lattam elo hepatitis virusokat, amint eppen korbtancoljak a pultot. Mondjuk en mar nem ott ettem (amiatt a bizonyos dolog miatt, amit az elejen mondtam), hanem feljottem a szobaba, megettem a szenesre egetett hamburgerem negyedet, bevettem 4 nyugibogyit es elaludtam. Aludtam is 14 orat.

Azt hiszem az embernek be kell latnia azt, hogzha egy nap nem eppen az o napja... hazefele veszek valami benzinkuton egy doboz alatatot es igyekszem ataludni a kovetkezo ket napot is.

Kesobb lesznek kepek es irok a vizesesrol is, mert mindennek ellenere az azert meger egy kulon posztot. Most lemegyek a konditerembe... a mozgas jot tesz a lelkemnek.
Bocsi, hogy nincs ekezet es ha van hiba a szovegben, de en ujra nem olvasom ezt a vackot...
xoxo

2 megjegyzés: